Ți-ar plăcea ca renumele brandului tău să devină din ce în ce mai puternic? Să crească pe zi ce trece. Să rămână în mintea clienților. Sa ajungă în atenția potențialilor clienți.
Cum reușești să obții aceste lucruri? Prin îmbunătățirea calității serviciilor pe care le acorzi și a experienței clientului cu brandul tău.
Indiferent la ce nivel te afli, imaginea brandului, a produsului și a serviciilor tale, este foarte importantă. Cum altfel ai putea să evoluezi?
Indiferent la ce nivel te afli, imaginea brandului, a produsului și a serviciilor tale, este foarte importantă. Cum altfel ai putea să evoluezi?
Fie că afacerea ta se derulează în mediul online și offline, sau exclusiv online, trebuie să ții cont de mai multe detalii, care te vor diferenția de concurență. Unul dintre aceste detalii este modalitatea de livrare.
Strategia de livrare trebuie să ocupe unul dintre cele mai importante locuri în strategia de ansamblu a afacerii tale. Astfel, împachetarea și livrarea trebuie să se bucure de o atenție deosebită din partea ta, a antreprenorului care își dorește succesul afacerii sale.
Poate că ți se par detalii nesemnificative, dar gândește-te chiar tu la momentele în care primești un produs.
Cum este împachetat, cum este livrat? A ajuns fără zgârieturi sau alte probleme? Dacă da, întreabă-te ce a determinat asta. Dacă nu, de asemenea, întreabă-te cum a reușit expeditorul să asigure livrarea eficientă a produselor. Astfel, vei reuși să identifici nevoile clientului tău și să oferi o experiență plăcută acestuia.
Sfat! Pune-te mereu în locul clientului tău și vei afla ce ai de făcut.
Cum livrezi produsele în stare perfectă?
Care sunt aspectele pe care trebuie să le iei în considerare pentru ca livrarea produselor să aibă loc în cele mai bune condiții?
- Cutia în care este livrat produsul.
Alege dimensiunea cutiei în funcție de greutatea și mărimea produselor care vor fi livrate.
Personalizează cutiile! Adaugă logo-ul și sloganul brandului tău. Adaugă un mesaj de mulțumire pentru produsele comandate.
Dacă ai posibilitatea, adaptează cutia în funcție de forma produsului tău. De exemplu, dacă un client a comandat o cană în formă de inimă, împachetează într-o cutie sau un ambalaj în formă de inimă.
În funcție de informațiile pe care le ai despre client, vârstă, sex, mediul din care provine, asociază produsul cu situațiile în care va fi folosit și adaugă un mic dar. Efectul va fi uimitor.
Aceste detalii vor crea o experiență a clientului foarte plăcută, fapt care te va ajuta pe tine să rămâi în mintea acestuia.
- Utilizează folie pentru împachetare.
În funcție de tipul și numărul comenzilor, poți alege folie stretch, de diferite culori sau dimensiuni. Este alegerea ideală pentru ca produsele să ajungă intacte la destinație. De exemplu, poți folosi pentru împachetare folie stretch neagră de calitate de pe ambalare.com, reușind astfel să-i acorzi clientului și serviciul de confidențialitate, datorită culorii.
- Folosirea unei benzi adezive de calitate.
O bandă adezivă de calitate nu va permite desfacerea cu ușurință a coletului. Se aplică pe clapele cutiei pentru sigilare completă.
- Asigură-te că produsele ajung în cel mai scurt timp.
Trăim în era agitației și a nerăbdării, așa că, alege cea mai bună modalitate prin care produsele să ajungă la clienți în cel mai scurt timp.
- Urmărește cu atenție traseul de livrare.
Fie că livrezi personal produsele, fie că ai ales o firmă de curierat asigură-te că ai acces total la traseul de livrare, începând cu ziua în care coletul a plecat din depozitul tău până la livrarea acestuia.
- Obține feedback prin intermediul unui chestionar scurt și la obiect.
Părerile clienților te vor ajuta, indiferent că sunt pozitive sau cu tentă negativă. Astfel, vei putea îmbunătăți experiența clientului cu brandul tău.
Calitatea serviciului de livrare va motiva clientul să recomande produsele și brandul pe care îl reprezinți. Așteptările sunt foarte mari, așa că diferențierea este esențială, dacă ne gândim la numărul mare de ‘actori’ existenți pe piață. Prin stârnirea unei emoții clientului, de nerăbdare, de curiozitate, îi câștigi încrederea în tine și în brandul tău.
Livrarea produselor este primul și poate singurul contact (dacă afacerea ta se desfășoară exclusiv în mediul online) pe care clientul îl are cu tine.
Și cum știm că prima impresie contează, trebuie să acorzi atenție maximă și acestui detaliu. Pentru ca produsele tale să ajungă intacte la destinație, alege dintre materialele disponibile pe ambalaje.com. Adaptează aceste detalii și la regulile serviciului de curierat cu care colaborezi.