Serviciul Pașapoarte Dâmbovița s-a mutat în fostul spațiu al Serviciului Permise, sediu nou are trei ghişee pentru depunerea documentelor, unul pentru ridicarea lor și un ghișeu pentru consiliere și audiențe .
![](https://www.tvpartener.ro/wp-content/uploads/2021/07/cj-1-483x237.jpg)
Începând cu data de 6 iulie, ghișeele care deservesc activitatea cu publicul a Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte Dâmbovița , s-au mutat în aceeași clădire, la strada principală -Bd.Mircea cel Bătrân, nr. 2 .
S-au făcut ample lucrări de modernizare și recompartimentare în interior, în toamnă oficialii dau asigurări că se vor face lucrări de reabilitare ce vizează exteriorul clădirii. Vicepreședintele Consiliului Județean Dâmbovița, Antonel Jîjîie, a participat astăzi la inaugurarea sediului, alături de prefectul județului, Aurelian Popa, subprefectul Ana-Maria Dragotă-Zamfir, directorul adjunct al Direcției Generale de Pașapoarte, comisar-șef Mihaela Porojan și șeful Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Dâmbovița, comisar-șef Valentin Viorel Niță.
![](https://www.tvpartener.ro/wp-content/uploads/2021/07/cj-2-1-483x222.jpg)
Investiția în valoare totală de 60.753 lei s-a realizat cu sprijinul Companiei Naționale „Imprimeria Națională”, care a contribuit cu suma de 36.477 lei, restul de 24.276 lei fiind contribuția Instituției Prefectului – Județul Dâmbovița.
Din anul 2018, Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Dâmbovița a funcționat într-o clădire adiacentă a actualului sediu, iar de astăzi, ghișeele care deservesc activitatea cu publicul a Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte Dâmbovița s-au mutat în aceeași clădire, la strada principală (Bd.Mircea cel Bătrân, nr. 2).
În perioada 15.06.2021-13.08.202, programul de lucru cu publicul se desfășoară în intervalul orar 08:00-20:00.